Stadgar       Årsmöte       Styrelse      Protokoll      Mailinfo
left_bg
Badbrygga Löderup Löderups Strandbad
I Löderups Strandbad finns mycket att göra på sommaren. Förutom den vackra stranden, finns även två minigolfbanor och 2 utomhuspooler (vid hotellet) vilka man kan bada i (mot en låg avgift). Till frukost kan man köpa bullar både hos Löderups Strandbads Restaurang och på Campingen. Är man hungrig kan man välja Pizzeria Solglimt eller Hotellet.

Kalendarium 2011

2011-07-16 Årsmöte kl 11.30 - Löderups Strandbads Restaurang
      Verksamhets berättelse
Resultatrapport 2010
Balansrapport 2010

2011-07-17 Loppis vid Solglimt

Skrivelse Ystad Kommun - tillsammans med Samfällighetsföreningen och Föreningen Rädda Löderups Strandbad har vi skickat en skrivelse till Ystad Kommun och Länsstyrelsen där vi kräver att man fullföljer en Vattendom som kräver att kommunen lägger ut sand vid Kungahövden. Läs skrivelsen här.
Detta ärende fortgår - 2009-06-24 skickade vi vår senaste skrivelse i detta ärende till Länsstyrelsen - denna skrivelse går att läsa här.

Vattendom - Enkel sammanfattning - 6 sidor (0.5 Mb) om vad kommunen är skyldig att göra enligt vattendom.
Protokoll Skrivelser Protokoll och skrivelser
Följ vårt arbete i styrelsen genom att ta del av våra protokoll samt några av de skrivelser och aktiviteter vi gör under året.. Här kan du läsa mer och ladda ner respektive dokument.
Kungahövd Stranden Info via mail
Vill du lämna din emailadress kommer du få email när vi gör större uppdateringar eller vill informera om speciella händelser som rör Löderups Strandbad. Klicka här för att fylla i din mailadress.
Minigolf Löderups Strandbad 100 år
Du kan här läsa mer om och ladda ner boken Löderups Strandbad 100 år (sammanställd av Sonja Holte. Mycket intressant och läsvärd bok med många roliga bilder och anekdoter som du kan ladda ner direkt här i PDF-format. Löderup Turism Österlen, information om närområdet.
despProducerad av I-strategi.se